Saturday, February 5, 2011

Pinjaman peribadi perbankan Islam / Islamic Personal Loan

Di sini saya ingin menawarkan perkhidmatan Pinjaman peribadi bagi anda yang memerlukan Extra cash untuk membiayai apa saja keperluan anda. . .

Pinjaman peribadi secara Islamic oleh bank bank bertauliah d Malaysia boleh saya uruskan jika anda berkelayakan . . .

bayangkan . . . .

di saat anda kesempitan wang untuk membiayai perbelanjaan se isi rumah

ketika anda atau ahli keluarga anda sakit terlantar dan doktor bertanyakan cara pembayaran bil yg sudah sedia mencecah ribuab ringgit [ dan anda bukan kakitangan kerajaan atau bukan pemegang polisi Insuran yg Besar . . .]

bila anak dan isteri bertanyakan atau bercerita tentang percutian kawan2 atau sepupu mereka . . . .
waktu CXMB call selepas AXbank membuat panggilan mengenai kad kredit anda yang selama ini memang kerap miss minimum payment . . . [ kejap lagi MxxBank pulak mungkin call ]

berapa kali anda berharap yang anda dapat pergi ke Bank dan dengan senang hati membayar semua baki pinjaman atau membayar habis serta menutup akaun kad kredit anda [ bukan bank yg potong secara paksa ya. . ]

Pernahkah anda tahu . . bahawa jika anda di Panggil Pergi . . .rumah dan kereta yang ada sekarang ni masih ada atau akan d sita oleh Bank? Family anda akan belajar naik bas atau terpaksa mencari rumah sewa?

Call saya atau mail saya untuk saya bantu dan bincangkan jalan untuk anda keluar dari masalah ini. . .

SAYA . . . SIAPA ?

Saya bukan Ajen yang ingin ambil bahagian/duit anda - yg anda terpaksa kongsi dan bayar balik sendiri. [ cukup apa yg bank akan bayar saya - anak2 saya perlukan makan dari hasil yg halal juga ]

saya bukan Ajen MLM yg akan buka jalan perniagaan utk and berjaya menjadi Jutawan . . Jutawan. . . .

saya bukan menjanjikan yg manis2 sahaja - yg pahit utk d telan pun ada kalau anda tak layak. . . sorry ya. . .

Saya membantu kerana itu adalah tugas saya, saya ikhlas menasihati anda tentang peluang dan jalan keluar sekiranya anda bertanya . .

saya berpengalaman dalam urusan pinjaman koperasi , pinjaman utk kakitangan kerajaan dan GLC, urusan potongan angkasa, berpengetahuan dalam urusan dokumentasi utk urusan pinjaman dan berkelayakan untuk penguruskan pinjaman bagi pekerja swasta dan Kerajaan/GLC

Saya bukan Along, Saya mahu Tolong [ saya sales exec d bank dan ada contact d bank2 yg berkenaan ]

ANDA LAYAK?

YA . . .JIKA . .

Swasta !

bekerja lebih dari satu tahun . . . [ kalau kurang, sediakan offer letter atau confirmation letter ]
ada kad kredit lebih dari satu tahun - kredit limit lebih dari 5K ya kalau tak da tak pa. . . gaji kena lebih dari 2k pulak ya. . .
warganegara Malaysia
berumur 21 Tahun ke atas
pernah ada rekod pinjaman peribadi atau rekod kad kredit . .
bekerja sendiri . . . tauke sendiri - syarikat mestilah berdaftar

Kakitangan Kerajaan

berjawatan tetap
bukan kontrak
masih ada lebih dari 40% baki gaji selepas semua potongan dalam slip gaji . . TAK FAHAM? CALL SAYA YA . . .
berumur di antara 21 - 55 tahun - kalau pencen 58 tahun, sila sediakan Opsyen letter ya . .

Call lah saya utk sebarang soalan, kalau tak d jawab, sila lah sms atau email saya . . .nyatakan Hasrat Tuan/Puan, Encik/Cik.

CONTACT

HP : 012 3435223
EMAIL : iem2iem@yahoo.com / nadiahhannah@gmail.com

No comments:

Post a Comment